« علت آغاز حرکت امام حسین علیه السلامرابطه گناه فرد وحامیان »

سه هدف مهم دشمنان اسلام درطول تاریخ:

1- در عرصه سیاسی (فراموش کردن غدیر) که آغازش درسقیفه شروع شد.

2- در بعد اقتصادی( با غصب فدک خواستند قدرت اقتصادی را از اهلبیت علیه السلام بگیرند)

هرچند به ظاهرخلافت وفدک راگرفتند اما باز ناامید شدند جون به امیالشان نرسیدند می دیدند عشق به اهلبیت علیه السلام جاودانه هست جوان ما عاشق امام علی علیه السلام وامام حسین علیه السلام وعاشق مهدی عج الله هست. بنابراین دربعد سوم هنوز دشمن کار میکند.

3- بعد علمی ومعنوی . دراینجا با ایجاد فرقه ها خصوصا با شعار عرفان ومعنویت ، تصوف را ایجاد کردند  وبا فرقه های مختلف به پراکندگی مسلمانان پرداخته اندوهنوز به فعالیت خود مشغولند.

پس ای خواهرم به هوش باشیم . عرفان های کاذب رو خوب بشناسیم به جوانان آگاهی بدهیم زیرا با شعار نام مولای مان علی علیه السلام سعی دارند  شریعت را از آنها بگیرند  . هدف دشمن امروز ولایت است .او می خواهد غصب ولایت کند می خواهد درب خانه اهلبیت بسته شود . مصداق ولی الله برای مسلمان شیعی معلوم ومشخص است اما  در تصوف چی؟ ......

بیدارباشیم  جوانان ماوارد فرقه  ها نشوند چون بعداز مدتی ندای انا الحق  می گویند و ..........

خطر جوانان مارا تهدید می کند هوشیار باشیم . اللهم عجل لولیک الفرج


موضوعات: بدون موضوع
   دوشنبه 5 آبان 1393
نظر از: رحیمی [عضو] 
سلام بر همسنگران ولایی منصب در اسلام، مسئولیت و تکلیف است، تنها کسانی می توانند در این مقام و مسئولیت قرارگیرند که از همه نظر خود را شایسته بدانند، زیرا پذیرش مسئولیت ها به عنوان واجب کفایی مطرح می شود و تا زمانی که دیگرانی تواناتر و شایسته تر هستند، شخص نمی بایست خود را در منصب مسئولیت قرار دهد. فرصتی برای ما و انتخاب شوندگان... شما چه انتظاری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خبرگان دارید؟ یا علی علیه السلام
1394/12/01 @ 20:04


فرم در حال بارگذاری ...

اردیبهشت 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
سلام .این وبلاگ درنظر دارد جزوات و نمونه سوالات اصول فقه و مسائل روز مفید دراختیار مخاطبان خود قرار دهد .از نظرات دوستان نهایت تشکر را دارم.
جستجو